Μια μοναδική αναβίωση της ιστορικής παραγωγής του 1961 έφερε ξανά στη σκηνή του αρχαίου θεάτρου της Επιδαύρου την όπερα του Κερουμπίνι, συνδέοντας το καλλιτεχνικό παρελθόν με το μέλλον της λυρικής τέχνης.
Οι χορευτές του Μπαλέτου της Εθνικής Λυρικής Σκηνής μένουν σπίτι αλλά δεν σταματούν να γυμνάζονται, να χορεύουν και να αυτοσχεδιάζουν στις ταράτσες και τα μπαλκόνια, στην κουζίνα, στο σαλόνι, στον κήπο.
Ο έλληνας εικαστικός, έργο του οποίου έχουμε δει και στις Βρυξέλλες, άνοιξε την πρώτη δράση του προγράμματος "The Artist on The Composer", μιας συνεργασίας μεταξύ του Ιδρύματος ΝΕΟΝ και της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.